tisdag 11 mars 2008

Andra chansen

Omgång två närmar sig med stormsteg i slutspelet. Jag skulle vilja göra en kort gissning av resultat i denna omgång. Med en dåres envishet tippar jag vidare trots att detta bevisligen inte är min styrka:

Habo-Falkenberg. Habo vinner hemmamatchen med 3-1.
Örkeljunga-Hylte. Hylte vinner enkelt borta med 0-3.
Sollentuna-Team Valla. Team Valla vänder på steken och vinner med 0-3.
Tierp-Vingåker. Tierp tar revansch och vinner med 3-1.

Detta ger 1-1 i alla matcher. Vilket drömscenario! Men jag kanske drömmer mest?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Jag har lagt upp en länksektion på Tierpvolley.se som heter "Bloggar & Forum"
Jag ville bara kolla med dig att det är ok för dig att vara med där?

Om inte så hör av dig till mig så tar jag bort dig.

Ha det bra!

PS! Sen kan du radera detta om du vill...

//Andy

Unknown sa...

Hmm.

Modigt gæt.

Mit bud:

Falkenberg-Habo 3-0
Tierp-VVK 1-3
Sollentuna-TV 2-3
ÖVK-Hylte 3-1