söndag 14 september 2008

Gäääääsp!

Nu börjar jag vakna igen.

Först och främst vill jag säga: jag hade fel! Vi har tydligen 10 lag kvar i årets elitserie.

- Säter imponerar och har fått klart med Staffan som fortsätter. Roligt!
- Lugi ställer upp igen (stryklag igen?).
- Örkelljungas strategi att värva svenska spelare misslyckades, men främlingslegionen kanske kan lyckas ändå den här säsongen? Imponerande är danske coachens ivriga bloggande. Fanatiskt? Javisst!
- Falkenberg är bättre än tidigare. Starkt att kunna ha sådan jämnhet.
- Hylte är lite av ett oskrivet kort men det kommer väl förstärkningar till alla juniorerna.
- Habo är kanske lite bättre än förra året med Ledic tillbaka.
- Tierp har värvat Rumin och Gustafsson och kan nog få det svårare än många verkar tro utan tunga utländska värvningar.
- Vingåker lär bli ett snäpp bättre i år - ingen går säker!
- Sollentuna vet man alltid var man har - i mitten. Kanske kan en bjässe från utlandet ändra på detta?
- Team Valla blir riktigt jobbiga i år. Coachen har fått ett år på sig att fatta vad som krävs och tar med sig bättre spelare från down under och dessutom spelar väl Klas?

Jag är tillbaka.. :)
- Har jag glömt någon?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har du varit borta? :)

Volleyfanatic sa...

Jag är tydligen uppskattad?!!

Anonym sa...

Du har ju bara copy/paste:at förra årets försäsongssnack.

Anonym sa...

Kul att du skriver och tycker!

Unknown sa...

Godt at se du er tilbage. Jeg var helt bange for at jeg var den eneste der skrev "fanatisk" om volleyball.

Jeg ser frem til at læse og deltage kritisk i dine iagtagelser.

MVH
Martin

Volleyfanatic sa...

Vi behöver fler fanatiker i vår sport i Sverige ;)