torsdag 30 oktober 2008

Bra och mindre bra

Vilken kamp igår då lokalkonkurrenterna Vingåker och Team Valla drabbade samman. Jämnt hela matchen igenom mellan två lag som spelar helt olika volleyboll. Jag bara undrar - var är SVT och TV4? Detta är underhållning!

Jag har också surfat runt och har några tummar upp och tummar ner att dela ut.

Tumme upp
- Vingåkers nya hemsida - snygg och bra
- Habos nya hemsida - snygg och bra
- Coach Olafsens blogg - enda minuset är att det är svårt att förstå danskan!

Tumme ner
- Vingåkers lagblogg - än så länge helt ointressant. Skriv något intressant!
- Sollentunas alternativsida - en sida för inbördes beundran eller?
- Team Vallas/LVCs obsoleta hemsida

Det är roligt att det tas initiativ på olika håll i elitklubbarna för att snappa upp sig, men för guds skull gör det snyggt och proffsigt! Annars kan det kvitta. Det finns säkert massor av nya bloggar eller hemsidor som jag har missat at poängbedöma men tipsa mig gärna så sågar jag dem om ni vill.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt att du nämner min sida i din blogg! Fick höra om det idag och var tvungen att leta mig in på denna välkända blogg. Jag är smickrad över att få min egengjorda hemsida kritiserad av en bloggande webdesigner som du!
Som vanligt i bloggar är allting sant... utom innehållet förstås.
Det är inte tänkt som en alternativsida. Det är min personliga hemsida och den är menad som en presentation av sollentunas herrlag 2008/2009. Du kanske hade väntat dig att jag skulle presentera alla klubbar på min hemsida eftersom du tyckte temat var "klubben för inbördes beundran". Den ska dessutom ha lite kul innehåll som hittils varit unikt och roligt. Jag undrar just hur du kom på ide'n "plusjakten" den 28e oktober. Bra ide! Du måste ha klurat på den länge, eller fick du ide'n från annat håll mån tro?
Lycka till med din blogg, och du är välkommen att följa händelserna på min sida i fortsättningen.
Mvh Martin Yngerskog

Volleyfanatic sa...

Tack! Då hade jag inte fel heller då, inbördes beundran var det. Inget fel med det även om jag missuppfattat tanekn med sidan- Lycka till med din personliga hemsida.

Anonym sa...

Vad betyder obsoleta?

Anonym sa...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu